The Titanic
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
The Titanic

hier zit je aan boord van het beroemdste schip ooit!!!


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Kijken naar het water

3 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26Kijken naar het water - Pagina 2 Empty Re: Kijken naar het water za sep 12, 2009 1:22 pm

Trevor

Trevor

Hij keek haar aan en glimlachte eventjes heel kort,hij werd ook heel lichtjes rood. Maar door de donkere gloed van de nacht zag je dat niet meteen. "Mimi,ik zie je graag"zei hij opeens. Hij stond op en liep naar een bank. En nu werd het wachten op haar antwoord. Een glimlach stond op zijn gezicht geen hele grote,maar er was er een zichtbaar. Zijn lichteblauwe ogen keken naar de grond zonder ook naar ergens anders te zien.

27Kijken naar het water - Pagina 2 Empty Re: Kijken naar het water za sep 12, 2009 1:26 pm

Mimi

Mimi

Mimi achtervolgde hem naar een bank waar hij naartoe liep, en ging dan meteen naast hem gaan zitten. "Trevor, ik zie je ook graag." zei ze opeens terug tegen hem. Ze legde daarna haar hand op zijn schouders, ze kwam een beetje dichterbij en gaf hem een kusje op zijn lippen en daarna werd ze alweer rood.

28Kijken naar het water - Pagina 2 Empty Re: Kijken naar het water za sep 12, 2009 1:29 pm

Trevor

Trevor

Nu sloeg Trevor helemaal rood uit. Hij gaf haar een kus op haar lippen en glimlachte daarna. "Zou jij mijn partner willen worden"vroeg hij aan haar en wende even zijn blik af. Even streek hij door zijn haar. Hij keek naar de ijzeren grond van het schip en wachte af. Een liedje speelde in zijn kop,hij tikte rustig met zijn vinger op zijn been.

29Kijken naar het water - Pagina 2 Empty Re: Kijken naar het water za sep 12, 2009 1:34 pm

Mimi

Mimi

"Ik denk dat jij wat zenuwachtig bent, zou dat kunnen?" vroeg ze hem ineens nieuwsgierig, en ze keek hem aan nadat hij haar een kus op haar lippen gaf en daarna glimlachte. Ze glimlachte terug naar hem en hoorde dan daarna zijn vraag. "Ja, zou graag jou partner willen worden." antwoordde ze ineens op zijn vraag die hij stelde aan haar.

30Kijken naar het water - Pagina 2 Empty Re: Kijken naar het water za sep 26, 2009 7:56 am

Mimi

Mimi

( Sorry voor dubbele post maar het is al even geleden xP Razz )

Mimi was nog steeds op een antwoord aan het wachten van Trevor, wachtend keek ze hem dan maar aan. Intussen was ze al wat verdwaald in zijn ogen, tot dat hij ineens zou beginnen spreken zou ze terug in veiligheid zijn. Dromerig gaf ze hem ineens een kus op zijn lippen, daarna was het gedaan met het verdwalen in zijn ogen. Nu keek ze hem alweer terug aan, maar gewoon om te wachten op zijn antwoord.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Soortgelijke onderwerpen

-

» Rustig Kijken

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum