The Titanic
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
The Titanic

hier zit je aan boord van het beroemdste schip ooit!!!


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

samen zwemmen met zen twee.

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26samen zwemmen met zen twee. - Pagina 2 Empty Re: samen zwemmen met zen twee. vr aug 28, 2009 5:07 pm

Chester

Chester

Chester glimlachte en keek hem aan. Ze grijsde en keek hem speels aan. "Natuurlijk wie wil er mij nu niet meenemen naar een onbewooneiland!" Ze glimlachte en grinnikte even. Ze duwde hem om en liet zich meevallen samen met hem het zwembad binnen. Rustig zwom ze naar hem toe en gaf hem nog een 'waterkus' Toen ze weer boven kwamen glimlachte ze lief en keek hem dan weer aan.

27samen zwemmen met zen twee. - Pagina 2 Empty Re: samen zwemmen met zen twee. vr aug 28, 2009 5:20 pm

Tom

Tom

"Jij kan echt goed zoenen voor een begineling" zei hij en zoende haar nog eens. "En wanneer was de eerste keer dat je zoende met een jongen en raad dat van mij maar", zei hij en glimlachte breed. Hij keek haar aan in haar mooie ogen ze bofte wel dat er niemand in het zwembad was iedereen was vast aan het slapen. Hij had eigenlijk nog nieteens zijn kamergenoten gezien.

28samen zwemmen met zen twee. - Pagina 2 Empty Re: samen zwemmen met zen twee. vr aug 28, 2009 5:25 pm

Chester

Chester

Chester keek hem aan en zuchtte vande vermoeidheid. Ze was redelijk moe en geeuwde even. Toen ze zijn vraag hoorde draaide ze zich wat om. "Ik euhh, ik heb op deze boot voor het eerste gekust en voor de rest met jou.." Zei ze wat schaamtelijk. Ze geeuwde nog eens en keek hem dan in zijn mooie blond/bruine ogen aan. Een kleine glimalch verscheen rond haar mond maar verdween in een schaamtelijke blik.

29samen zwemmen met zen twee. - Pagina 2 Empty Re: samen zwemmen met zen twee. vr aug 28, 2009 5:45 pm

Tom

Tom

"Voor ieder zijn eerste keer, mijn eerste keer was op mijn elfde ik ging toen al vaak uit het is miss heel raar maar ik moest mijn stress afdanse", zei hij en deed een paar soepele danspasjes na. "Kan jij dansen", hij trok haar dicht bij haar en hij danste gewaagd met haar. Het was in het zwembad dus het was nog best wel moeilijk dansen. Hij liep naar een strandstoel waar zijn ipod op stond en zette een liedje aan (https://www.youtube.com/watch?v=lXtCTixWR3g) hij sprong er weer in en danste met haar in het water dich tegen hem weer even gewaagd als daar voor.

30samen zwemmen met zen twee. - Pagina 2 Empty Re: samen zwemmen met zen twee. vr aug 28, 2009 5:58 pm

Chester

Chester

Chester keek hem aan en glimlachte toen hij begon over dansen fleurde ze helemaal op. Dansen was haar soort van hobby. Ze begon een par pasjes te zetten en begon dan opeens helemaal uit de bol te gaan. Ze dansde samen met hem de juiste passen en liep dan even naar de ipod of hij ook ene slouw liedje had. Voorzichtig pakte ze de ipod vast en drukte op de knoppen. Uiteindelijk vond ze een goed liedje en liep het zwembad in. Ze pakte hem in de juiste houding aan en begon lichtjes te slouwen XD ( moest gewoon even uit m'n hoofd XD) Voorzichtig wurmde ze zich in het water en begon de passen goed te zetten. Na het slouwlied ging ze weer naar de ipod en zette een rock muziekje op. "Jihaaa!!" Ze begon naast het zwembad als een gek te dansen en lachte luid.

31samen zwemmen met zen twee. - Pagina 2 Empty Re: samen zwemmen met zen twee. zo sep 06, 2009 11:57 am

Tom

Tom

Tom grijnzde breed en danste dom hevig mee. Hij probeerde te braekdancen maar dat lukte niet doordat het water hem altijd liet drijven. Hij danste naar haar toe en kuste haar tedre op haar neus. "Wat heb jij een mooie neus" zei hij en lahcte breed. "Hei maar chattie gaan we niet lekker een filmpje kijken in mijn kabine????" zei hij hij had nog een aantal films liggen. Die chester vast zou leuk vinden. Hij grijnzde en danste dicht tegen haar aan.

32samen zwemmen met zen twee. - Pagina 2 Empty Re: samen zwemmen met zen twee. zo sep 06, 2009 12:01 pm

Chester

Chester

Chester keek hem aan en glimlachte bij zijn manier van BreakdancenXD "Wat kan jij goed dansen zeg!" Zei ze grijnzend. Ze keek hem aan en ging uit het zwembad daar begon ze pas te breakdancen. Ze bleef doordansen en begon haar passen te zetten. Ze draaide op haar hoofd en deed nog vele van die dingen. Toen ze redelijk uitgeput was en izjn vraag hoorde knikte ze glimlachend. "Ja wat heb jij toch goeie ideeën!" Zei ze lief en drukte haar lippen nog eens tegen de zijne. Daarna maakte ze een gebaar mee te komen en ging al naar de deur.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum