The Titanic
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
The Titanic

hier zit je aan boord van het beroemdste schip ooit!!!


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

samen zwemmen met zen twee.

2 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1samen zwemmen met zen twee. Empty samen zwemmen met zen twee. wo aug 26, 2009 9:09 pm

Chester

Chester

Chester kwam samen met Tom naar het zwembad. Voorzichtig deed ze de deur open en keek vol bewondering naar het grote zwembad. "Kom mee dan gaan we zwemmen Schat..." Zei ze tegen hem. Ze ging naar het zwembad al lopend en deed bij het zwembad haar topje uit en haar rokje ook. Nu zat ze in een in een rode BH met een rood klein slipje maar niet echt een kleine slip maar eigenlijk een beetje onderbroek lijken. Ze keek naar hem afwachten hoe hij eruit zou zien. Met een sierlijke duik ging ze in het zwembad. Ze glimlachte als ze erin zat. Ze ging langs de kant, pakte zijn benen en trok h hem met kleren aan het zwembad binnen. Ze gierde het uit van het lachen. "Ze pakte hem vast en knuffelde hem teder. Ze gaf hem een kus en deed zijn t-Shirt uit zodat hij ietsje makkelijker kon zwemmen en ook het goede voordeel was dat ze hem beter kon knuffelen. Dit was volgens haar haar haar nieuwe vriendje ze had oneindige gevoelens voor hem. Ze keek hem aan en duwde haar lippen njog eens aan de zijne en glimlachte Zachtjes .

2samen zwemmen met zen twee. Empty Re: samen zwemmen met zen twee. wo aug 26, 2009 9:16 pm

Tom

Tom

Tom was verrast toen hij er werd ingetrokken. Hij lachte en zei: "Gelukkig heb ik mijn lifeguard diploma gedaan", zei hij met een glimlach op zijn gezicht. "Wist je dta ik ooit een klein meisje redde?" hij grijnzde. Het was wel cool zijn job. En natuurlijk was hij er trots op. Niet veel mensen lukt het om het diploma te halen.

3samen zwemmen met zen twee. Empty Re: samen zwemmen met zen twee. wo aug 26, 2009 9:43 pm

Chester

Chester

Chester keek naar hem en glimalkchte bij zijn woorden. "Wow! Nog een redder in nood ook!" Ze glimlachte kort en keek hem aan. "Probeer mij nu maar te redden." Ze deed alsof ze verdronk en hield haar adem in. Niet lang kon ze haar adem inhouden dus moest hij vlug handelen. Ze kon haaradeem niet meer inhoiden dus ging ze snel naar omhoog om weer naar lucht te happen en daarna weer naar zou doen alsof ze verdronk. Ze dacht wel dat hiju haar zou opvangen en uit het waterrleggen dus was ze gerust. Ze liet zich naar beneden vallen en deed nu echt alsof ze verdronk wat helemaal niet was.

4samen zwemmen met zen twee. Empty Re: samen zwemmen met zen twee. do aug 27, 2009 5:00 pm

Tom

Tom

"Ik kom je redden", hij speelde snel zijn broek uit. Hij zwom in snelle slagen naar haar toe. Hij greep haar vast en droeg haar naar de kant. "Ik zal mond op mond beademing moeten doen", inplaatsdaarvan tongzoende hij haar. "Gaat het mooie dame?" vroeg hij lief en chalant.

5samen zwemmen met zen twee. Empty Re: samen zwemmen met zen twee. do aug 27, 2009 5:05 pm

Chester

Chester

Chester keek glimlachend naar hem toen hij haar uit het water haalde en 'mond op mond beademing gaf' Ze glimlachte en lachte speels bij zijn 'chalante' woordjes. "Natuurlijk ben ik inorde." Zei ze nemboos. Voor hij maar iets zou kunnen zeggen deed ze haar vinger op zijn mond als stilteken. Ze kuste hem galant op zijn mond en deed haar ogen dicht. Het voelde goed aan verliefd zijn. "Hou van je." Zei ze tegen hem. Ze kuste nog eens en bleef zo stil staan.

6samen zwemmen met zen twee. Empty Re: samen zwemmen met zen twee. do aug 27, 2009 5:17 pm

Tom

Tom

Tom kuste haar in haar nek en zette een zuig zoen recht onder haar wang. Hij vond haar super mooi. Hij wwas toch niet verliefd. Nja, het was een leuk gevoel dus het mocht blijven. Hij grijnzde breed en streelde liefkozend haar arm. Hij keek haar in haar amandelbruine ogen aan.zijn groene ogen glinsterde ikn het licht.Hij role zoenend met haar in het water. Hij grijnzde breed en kuwste haar op haar oor.

7samen zwemmen met zen twee. Empty Re: samen zwemmen met zen twee. do aug 27, 2009 5:24 pm

Chester

Chester

Chester voelde overal kussen en kon opeen duur niet meer weten hoeveel het er wel niet waren. Ze glimlachte en voelde opeens een kus op haar oor en keek even grijnsend naar hem. Chester duwde hem onder water en gig dan zelf ook onder water. Ze gaf hem een kus wat sommigen dan zeggen een 'waterkus' Ze glimlachte kneep haar ogen dicht en gaf hem een tongzoen wat erg water achtig was XD Ze kwam weer boven samen met hem en pakte hem in een babyhouding vast. In het water is een persoon redlijk licht dus kon ze hem zonder problemen houden. Toen ze hem dan nog een liefkozend zoentje op zijn hand gaf verscheen er weer een grote glimlach op haar gezicht.

8samen zwemmen met zen twee. Empty Re: samen zwemmen met zen twee. do aug 27, 2009 7:14 pm

Tom

Tom

"Moet het normaal niet omgekeerd?" vroeg hij dom. Hij poakte haat stevig vast en zwom naar het trapetje. Hij klom naarboven en trok haar mee naar het bubbelbad. Toen ze er waren ging hij erin zitten en wacht geduldig op chester. Hij dacht de hele tijd aan haar. Hij hieldt van haar met heel zijn hart.

9samen zwemmen met zen twee. Empty Re: samen zwemmen met zen twee. do aug 27, 2009 7:18 pm

Chester

Chester

Chester keek met een glimlach naar hem. Toen ze werd opgepakte grinnikte ze even en gaf hem een ramantische kus op zijn mond. Ze liet zich meedragen totop het trapje en ging dan zelf uit het water. Toen ze zag dat hij naar het bubbelbad ging volgde ze met veel zin. Ze zette haar erin en gaf hem een nog een grote zoen op zijn hoofd.

10samen zwemmen met zen twee. Empty Re: samen zwemmen met zen twee. do aug 27, 2009 7:41 pm

Tom

Tom

Tom pakte haar romantisch op en zette haar op zijn schoot hij masseerde haar mooie ronde schouders. Hij gaf haar ook een kus op haar neus en woelde met zijn handen door haar natte blonde haar. Hij was toch zo blij dat ze samen waren. "Studeer je nog?" vroeg hij. Het was gewoon een vraag die ineens in hem opschoot. Hijzelf studeerde nog voor mechanica. Hij was goed in repareren ne later wilde hij zijn eigen garage aan de zee. Dat was al jaren zijn droom.

11samen zwemmen met zen twee. Empty Re: samen zwemmen met zen twee. do aug 27, 2009 7:53 pm

Chester

Chester

Een kleine glimalch verscheen toen hij haar ip haar schoot zette. Ze voelde zijn zachte handen op haar schouders en voelde al de last in haar schouders verdwijnen. "Ooit nog niet gedacht masseur te worden?" Vroeg ze met een grinnik. Moest hij dat worden zou ze er wel gebruik van maken.Toen ze hoorde wat voor beroep hij wou doen respecteerde ze hem. "Nog redelijk moeilijk precies!" Ze keek hem aan en gaf hem ook nog een zoen in zijn nek. Ze draaide zich om en zat nu met haar buik teg nde zijne aan. "Ik studeer voor dierenarts en ik heb nog veel studies nte gaan. "Ze vond het geweldig met dieren bezig te zijn en ze ook nog te helpen met hun zorgen en problemen. Ze glimlachte en omhelde hem teder. Verder gaf ze hem nog een paar kussen op zijn buik tot hals.

12samen zwemmen met zen twee. Empty Re: samen zwemmen met zen twee. do aug 27, 2009 8:10 pm

Tom

Tom

"veel wiskunde", zei hij met een pijnlijk gezicht en keek haar aan.? Hij glimlachte verrast. "Dierenarts? Is dat niet een super moeilijk beroep?" vroeg hij met veel bewondering in zijn stem. "Dan heb je toch nog tijd voor mij hé?????" vroeg hyij en lachte. "En je ouders wat doen die voor beroep", hij babbelde graag anders werd het op ten duur erg saai en dat wilde hij niet. Hij hoopte natuurlijk dat het onderwerp niet saai was. Maar ze moesten het toch over iets hebben.

13samen zwemmen met zen twee. Empty Re: samen zwemmen met zen twee. do aug 27, 2009 8:26 pm

Chester

Chester

Chester keek hem aan en glimalchte. Toen ze zijn woorden kalm hoorde keek ze hem grijnzend aan. "Nee ik ga geen tijd meer voor jou hebben natuurlijk hebben hè" Zei ze speels. Ze keek hem aan. "Maar natuurlijk wel maar ik moet natuurlijk ook nog tijd hebben voor mijn studies hè!" Ze glimlachte en liet zich meer in het water zakken. Ze gaf hem een kort zoentje en keek hem dan weer speels aan.

14samen zwemmen met zen twee. Empty Re: samen zwemmen met zen twee. do aug 27, 2009 8:33 pm

Tom

Tom

Tom glimlachte en gaf haar een zoen op haar voorhoofd. "Vertel is wat over jezelf ik weet nog niet veel over je.", zei hij en glimlachte lief. Het was raar en eerst geloofde hij er niet in maar nu wel, liefde op het eerste gezicht. Hij keke haar aan en kuste haar nog is op haar mond. Ze was zo anders dan al die andere meisjes. Mooier leuker, ze was gewoon in één woord fantastisch. Hij hield echt vaan haar. "Ik wil: het altijd aan een meisje vragen: geef jij veel om het uiterlijk of het innerlijke?" dat vond hij een best intressante vraag. Hij wist dat ze eerlijk ging antwoorden dat wist hij gewoon.

15samen zwemmen met zen twee. Empty Re: samen zwemmen met zen twee. do aug 27, 2009 8:43 pm

Chester

Chester

Chester keek hem aan glimalchte speels. Toen hij de vraag vroeg over zijn verleden. Slikte ze even en ademde wat sneller. "Euhmm, ik ben vroeger geboren in huis want m'n ouders konden geen ziekenhuis betalen, toen er opeens een brand rond mijn 8 jaar uitbrak. Ik tierde als een gek en roepte naar mijn moeder. Mijn moeder dacht maar aan zich zelf en liep weg samen met mijn vader. Ik bleef achter in de rook en stuikte verder. Toen onze buren de brand zagen en de brandweer belden en mij er half bewusteloos uit de rook namen. Sinsdien heb ik daarna nog bij mijn buren een jaar gebleven maar ik moest vertrekken op mijn negen jaar omdat ze er genoeg van hadden. Met spijt in het hart vertrok ik het huis en kreeg een kartonnen doos mee. En ja ik heb jaren nog op straat gewoond toen ik opgroeide en een mooi uiterlijk kreeg. Ik kwam langs en mensen keken raar op naar mij. Een zakenman zag me en vond mijn uiterlijk practig en vroeg of ik wou meewerken om een fotomodel te worden. Ik natuurlijk met vol bewondering ja zeggen en sinsdien heb ik nog bij hun gewerkt en verdiende veel. Ik had opeenduur veel te veel geld en gaf het uit aan kinderen in arme landen omdat ik jaren geleden ook hem meegemaakt wil ik zeker geen ene kind meer op straat zien schooien wat natuurllijk nog veel is. En ja verder studeer ik nu en nu zit ik hier..." Met een zucht ging ze uit het water en bleef wat naast het bubbelbad staan. Lichtjes trok ze haar gezicht weg van hem en begon lichtjes te huilen. Toen ze haar hele verleden vertelde was het wat moeilijk voor haar. Tranen vlogen van hara wangen. "Sorry..." Ze snikte en zuchtte kort en bleef daar staan.

16samen zwemmen met zen twee. Empty Re: samen zwemmen met zen twee. do aug 27, 2009 8:59 pm

Chester

Chester

Tom schrok erg hoe kon dat nou? "Kom is bij me zitten", zei hij lief en gaf haar een kus op haar wang en droogde haar tranen. "Maar schatje toch?" zei hij en keek haar aan. "Bij mij is het ook niet echt een leuk verleden. Maar gaat het al?"vroeg hij. Hij zei nooit wat over zijn leven hij schaamed zich diep. "Mijn moeder was erg arm en ik heb mijn vader één keer gezien in de rechtbank. Die rotzak had maar één f*cking jaar gekregen", hij had door dat ze er nu natuurlijk niks ervan snapte. " Mijn moeder was dus erg arm en ze dronk toen ik er nog niet was. Ze werd op een nacht verkracht in haar eigen huis.", hij schudde even boos zijn hoofd hij was altijd woedend op zijn vader geweest. "En toen kwam ik natuurlijk", zei hij met een pijnlik gezicht. "Mijn moeder wou stoppen met aan de drank en sigaretten te zitten, Toen ik geboren was, was ik natuurlijk ook verslaafd aan alcohol, ik werd een jaar naar een pleeggezin gegaan maar daarna was mijn moeder afgekickt en woonde ik weer bij haar. Ik heb altijd voor haar gezorgd maar de drank had teveel kracht afgenomen, dat ik toen ik 15 was ze stierf" hij keek haar diep in de ogen aan. "Voor mij was het natuurlijk makkelijker fysiek maar mentaal was ik een wrak. Toen ik aan mijn moeders bed stond heb ik haar beloofd dat ik de dader ging pakken, zo gezegd zo gedaan natuurlijk. Na een jaar heb ik hem eindelijk gezienik was al 16 maar de meeste dachten dat ik achttien was en omdta we natuurlijk geen getuige hadden kon er niet veel gedaan worden maar na veel onderzoeken is hij veroordeeld tot maar één jaar", hij zuchte en keek haar aan. "Ik heb nooit echt gevoeld dat ik haar een gunst heb bewezen maar nu wel. Ze wil dat ik gelukkig ben zoals nu", zei hij, die laatste woorden waren gemeend ne hij gaf hara een kus.

17samen zwemmen met zen twee. Empty Re: samen zwemmen met zen twee. do aug 27, 2009 9:00 pm

Tom

Tom

Tom schrok erg hoe kon dat nou? "Kom is bij me zitten", zei hij lief en gaf haar een kus op haar wang en droogde haar tranen. "Maar schatje toch?" zei hij en keek haar aan. "Bij mij is het ook niet echt een leuk verleden. Maar gaat het al?"vroeg hij. Hij zei nooit wat over zijn leven hij schaamed zich diep. "Mijn moeder was erg arm en ik heb mijn vader één keer gezien in de rechtbank. Die rotzak had maar één f*cking jaar gekregen", hij had door dat ze er nu natuurlijk niks ervan snapte. " Mijn moeder was dus erg arm en ze dronk toen ik er nog niet was. Ze werd op een nacht verkracht in haar eigen huis.", hij schudde even boos zijn hoofd hij was altijd woedend op zijn vader geweest. "En toen kwam ik natuurlijk", zei hij met een pijnlik gezicht. "Mijn moeder wou stoppen met aan de drank en sigaretten te zitten, Toen ik geboren was, was ik natuurlijk ook verslaafd aan alcohol, ik werd een jaar naar een pleeggezin gegaan maar daarna was mijn moeder afgekickt en woonde ik weer bij haar. Ik heb altijd voor haar gezorgd maar de drank had teveel kracht afgenomen, dat ik toen ik 15 was ze stierf" hij keek haar diep in de ogen aan. "Voor mij was het natuurlijk makkelijker fysiek maar mentaal was ik een wrak. Toen ik aan mijn moeders bed stond heb ik haar beloofd dat ik de dader ging pakken, zo gezegd zo gedaan natuurlijk. Na een jaar heb ik hem eindelijk gezienik was al 16 maar de meeste dachten dat ik achttien was en omdta we natuurlijk geen getuige hadden kon er niet veel gedaan worden maar na veel onderzoeken is hij veroordeeld tot maar één jaar", hij zuchte en keek haar aan. "Ik heb nooit echt gevoeld dat ik haar een gunst heb bewezen maar nu wel. Ze wil dat ik gelukkig ben zoals nu", zei hij, die laatste woorden waren gemeend ne hij gaf hara een kus.

18samen zwemmen met zen twee. Empty Re: samen zwemmen met zen twee. do aug 27, 2009 9:11 pm

Chester

Chester

Chester keek hem aan. Ze snikte nog even en hoorde dan al zijn woorden. "Ow, wat erg voor je, wat ben ik weer een dom kieken ik..." Ze graakte niet verder. Waarom moest ze ook altijd haar stom verhaal vertellen. Het stelde toch niks voor...Ze zuchtte. "Sorry, ik moest er maar niet over beginnen." Ze keek hem aan en omhelsde hem. Toen ze zijn laaste woorden hoorde verscheen er een kleine glimalch op haar gezicht. Maar nog altijd keek ze met een schuldgevoel hem aan. Ze omhelde hem en drukte hem dicht tegen hem aan. Ze draaide wat rondjes en gag hem dan nog een redlijk lange zoen. Ze sloot dan ook even haar ogen. Het gaf even een gerust gvoel. Nu was ze gelukkig dat wist ze en nu ze wist dat het ook wederzom was gaf het nog een beter gevoel. Langzaam dee ze haar ogen open en glimalchte dan ook even.

19samen zwemmen met zen twee. Empty Re: samen zwemmen met zen twee. do aug 27, 2009 9:18 pm

Tom

Tom

"Hei schatje dat pleeggezin was heel lief tegen me ik ben weggegaan voor mijn moeder, jij had niemand", zei hij en glimlachte en hij gaf haar nog een kus. "Laten we over iets leuks beginnen, Hou je van mylittle pony" vroeg hij dom en kinderachtig. "Ik hou voral van die roze met^paars haar en jij?" vroeg hij dom en glimlachte. Hij kon bijna zijn lach al niet meer inhouden maar toch het lukte. "Of hou jij meer van de groene?" vroeg hij en knipperde klein meisjesachtig met zijn ogen. "En wist je dat ik nog wel honderdduizend uur zou kunnen wakkerblijven?" hij glimlachte vroeger zei hij dat altijd als hij moest gaan slapen: maar mammie ik kan nog wel honderdduizend uur wakkerblijven. Hij kon nu echt bijna zijn lach niet meer inhouden en opeens deed zijn buik erg pijn van het inhouden.

20samen zwemmen met zen twee. Empty Re: samen zwemmen met zen twee. do aug 27, 2009 9:27 pm

Chester

Chester

Chester glimlachte en bij de het woorden 'My little pony ' Schaterde ze het uit van het lachen. Ze keek hem aan en deed maar wat mee met het spelletje. "Ik hou meer van de flashy roze ponytjes en weet je nu kun je gewoon je kapsel veranderen met een machientje echt de max!" Ze probeerde serieus te klinken maar dat werd veranderd in een helse lach. "Nee ik hou niet meer zo erg van de ponyspeelgoedjes. Maar hou je wel van mij?" Ze keek hem vragend aan met een poeslieve stem. Ze probeerde zo scattig mogelijk te kijken. Tom en Chester. Chester Tom dat klink eigenlijk wel goed dacht ze grinnikend. Ze keek hem grappig aan en trok een gekke bek met haar twee ogen naar omhoog en deed een konijn na. Niemand had het ooit van haar kunnen nadoen maar nu wou ze het best wel eens tonen. Ze grijzde speels en keek hem aan. Ze lachte zich dood en kreeg wat dikke buikpijn van al dat gelach. "Sorry heb even de slappe lach en heb hevige buikpijn. Hahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Ze bleef maar lachen en hield eindelijk stop door in het water te duiken. Ze had het daarvoor een beetje te warm en kon best een afkoeling gebruiken en wat doe je dan? In het zwembad! Chester zwom wat in het water en zuchtte opgelucht dat ze was gestopt. Ze keek hem aan en kwam het water uit. Ze ging weer naar hem toe. "Dat deed deugd." Zei ze nog altijd lief.

21samen zwemmen met zen twee. Empty Re: samen zwemmen met zen twee. do aug 27, 2009 9:38 pm

Tom

Tom

"Nou daar moet ik toch even over nadenken hoor" zei hij en lachte. Hij kreeg ook erge buikpijn van het lachen en hij greep naar zijn buik. Toen ze het zwembad insprong gilde hij: "Je loopt toch niet van me weg hé?" vroeg hij dom en sprong haar achteraan. Hij pakte haar op en kuste haar teder. Daarna legde hij haar over zijn schouder en leip het trapetje op en riep toen hij aan de kant was: "1,2,3" hij gooide haar erin. "Voila nu loop je toch niet meer weg hé" gilde hij vrolijk.

22samen zwemmen met zen twee. Empty Re: samen zwemmen met zen twee. do aug 27, 2009 9:43 pm

Chester

Chester

Chester gilde het uit van het lachen. Toen ze keek naar Tom die als een gek het water in sprong en haar over zijn schouder liet gaan begon ze gillend te trappen met haar voeten. "Zeit me neer! Ik beveel het je!" Toen ze in het water werd gegooid en onder ging en daarna weer boven kwam keek ze hem nep kwaad. "Zo moest je me nu ook niet los laten hoor!" Zei ze. Ze liep achter hem aan en probeerde hte zelfde te doen hem over haar schouders te krijgen wat met veeeeeeel moeite nog niet lukte. Ze liet hem los en hield hem dan maar vast als een baby wat tien keer makkelijker was en ging net als wat hij deed aan de rant staan en begon hem heen en weer te wiegen en gooide hem dan het water in. Ze gilde het weer uit van het lachen. "Nu zul je wel weten zeker als je een meisje het water in gooid!" Tevreden draaide ze haar handen los. Nog altijd lachte ze speels. Dit wad voor haar wel zeker een opkikkertje. Ze grijnsde nog altijd en keek hem dan weer speels aan.

23samen zwemmen met zen twee. Empty Re: samen zwemmen met zen twee. vr aug 28, 2009 4:25 pm

Tom

Tom

Tom keek veraast rond zich. "Is er nog wel wat water over?" vroeg hij dom. Hij glimlachte naar Chester en zwom naar haar toe en kuste haar teder. Hij pakte haar romatisch vast. "Ik breng je aan land mooie dame je moet niet bang zijn ik heb je gered", zei hij dom en glimlachte lief. Voor hij haar aan de kant zette gaf hij haar nog een zoentje.

24samen zwemmen met zen twee. Empty Re: samen zwemmen met zen twee. vr aug 28, 2009 4:35 pm

Chester

Chester

Chester keek hem grijnzend aan. Toen hij haar oppakte en de woorden zei keek ze dom. "Ik? Een mooie dame? Heb je het tegen mij?" Met een vragende blik die ook wat dom leek keek ze hem aan. Ze kreeg een zoen en kuste teder mee. Haar haren deed ze even aan de kant en kuste hem dan weer romantisch terug. Toen ze aan de kant werd gezet ging ze voorzichtig aan de kant. Ze duwde hem erin en schaterde het weer uit van het lachen. "Oeps! heb ik niet een te dikke kont?" Ze grijnsde en keek hem met een domme blik aan.

25samen zwemmen met zen twee. Empty Re: samen zwemmen met zen twee. vr aug 28, 2009 5:01 pm

Tom

Tom

"Tuurlijk niet schat", zei hij en glimlachte lief. "Als ik één ding zou mogen meenemen naar een onbewoond eiland zou het iets van jou zijn. Niet jou want dan zou het te gevaarlijk zijn", zei hij en gaf haar leif een duwtje in haar zij. "J'aima J'aime toi", zei hij met een overdreven frans accent.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum