The Titanic
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
The Titanic

hier zit je aan boord van het beroemdste schip ooit!!!


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Even maffen...

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Even maffen... Empty Even maffen... zo aug 23, 2009 12:14 pm

Chester

Chester

Chester was moe en ging naar de de rustplaats. Ze legde zich voorzichtig in een stoel en deed lichtjes haar ogen dicht Voorzichtig deed ze haar t-shirt en haar rokje uit Nu zat ze in een rode bikini. Ze glimlachte even en richtte haar hoofd naar de zon. Toen ze dacht dat ze ging verbranden pakte ze rustig haar zonnecream en smeerde haar lichtjes in op haar benen, handen, armen, hoofd en haar nek. Daarna legde ze zich weer neer en viel lichtjes in slaap. Tot haar aandacht naar een vlinder kwam die op haar stoel kwam gaan zitten. Ze stak voorzichtig haar hand uit maat uit angst vloog de vlinder weg. Ze glimlachte vriendelijk en sloot haar ogen weer.

2Even maffen... Empty Re: Even maffen... zo aug 23, 2009 12:36 pm

Mimi

Mimi

Mushii was eigenlijk niet moe maar toch liep ze rustig de rustplaats binnen. Ze zag dat hier iemand aan het maffen was, wat ze helemaal niet wou is dat ze ineens wakker zou worden door haar. Stilletjes liep ze voorbij, en ging dan daar ook ergens liggen voorzichtig in een stoel, hopend dat ze die ander meisje niet heeft wakker gemaakt, eerst keek ze even naar haar en daarna...

3Even maffen... Empty Re: Even maffen... zo aug 23, 2009 12:48 pm

Chester

Chester

Chester werd murmelend wakker. "Ow, sorry ik was een beetje moe." Zei ze snel. Ze zette zich recht in haar stoel en keek aandachtig naar het meisje met haar blond haar. Bij na het zelfde als Chester. Alleen had zij zelf veel blonder haar. "Nog veel gedaan hier?" Vroeg ze dan maar om de stilte te verbreken. Ze floot even en zong wat. Ze was best goed in zingen maar deed het niet zo vaak.

4Even maffen... Empty Re: Even maffen... zo aug 23, 2009 12:50 pm

Mimi

Mimi

Mushii schrok toen ineens dat het andere meisje ineens wakker was. "Heb je toch niet wakker gemaakt?" vroeg Mushii, terwijl ze naar haar was aan het kijken. "Ben eigenlijk nog maar net nieuw hier." antwoordde Mushii op een vraag van haar, terwijl ze haar terug was aan het aan kijken.

5Even maffen... Empty Re: Even maffen... zo aug 23, 2009 12:58 pm

Chester

Chester

"Nee hoor." Zei ze snel. Ze was wakker geworden omdat ze al een paar uren aan het slapen was zonder te beseffen. Ze keek even rondom haar en keek dan weer naar het meisje. "Ah dus je bent hier nog nooit geweest? Als je iets wilt vragen kom dan maar naar mij." Zei ze vriendelijk. Ze ging weer liggen en genoot van de zon. "Ook wat zonnecream?" Ze vroeg het maar moest ze er geen hebben wou ze het wel even geven.

( moet eten al be richt back voor de duidelijk heid Razz ik ben straks terug.)

6Even maffen... Empty Re: Even maffen... zo aug 23, 2009 1:03 pm

Mimi

Mimi

Mushii was opgelucht, dat ze het meisje helemaal niet wakker gemaakt heeft maar dat ze uit haarzelf is wakker geworden. "Nee ben net nieuw hier eigenlijk." zei Mushii, terwijl ze keek naar het meisje. "Ja graag, anders zou ik hier verbranden." zei Mushii.

( Smakkelijk, weet wel wat het betekent )

7Even maffen... Empty Re: Even maffen... zo aug 23, 2009 1:17 pm

Chester

Chester

Chester keek met een glimlach naar het meisje. Ze gaf de zonnebrandolie aan het meisje. Ze had oo wat water bij zich en dronk er een hele slok van. "Haaaah..Dat deed deugd." Ze keek even grinnikend naar Mushii. "Hoe heet jij? Ow ja, ik ben Chester." Zei ze vriendelijk ze stelde zich recht en gaf haar drie kussen als een begroeting. Daarna ging ze weer in haar stoel zitten wachtend tot ze iets zou doen.


( ben weer terug..^^)

8Even maffen... Empty Re: Even maffen... zo aug 23, 2009 1:19 pm

Mimi

Mimi

"Aangenaam!" zei Mushii tegen Chester toen zij zichzelf begon voor te stellen. "Mooie naam!" riep Mushii, terwijl ze haar weeral aankeek met een glimlach. "Ik heet Mushii, maar noem mij maar gewoon Mimi als je wilt." zei Mushii, en ze keek Chester nog steeds aan.

9Even maffen... Empty Re: Even maffen... zo aug 23, 2009 1:34 pm

Chester

Chester

Chester keek naar haar. "Oh! owke Mimi." Ze glimlachte even en keek dan even naar de lucht. Ze zag een grote vogel vliegen en keek met een verbaasd gezicht naar zijn grote vleugels. "Mooi weer heh." Ze keek even naar de zon maar sloot dan vlug haar ogen door de hitte. Ze legde zich dan weer kalm neer op haar stoel en genoot even van het warme weertje.

10Even maffen... Empty Re: Even maffen... zo aug 23, 2009 1:49 pm

Mimi

Mimi

Mushii glimlachtte terug, en keek toen ook naar de lucht. Ze zag dezelfde grote vogel vliegen ineens. "Ja, Mooi weer!" zei Mushii terug tegen Chester. Terwijl ze ook ineens haar ogen sluit van de hitte. Mushii legde zichzelf dan ook maar kalm neer op haar stoel en genoot ook nog even van het warme weertje.

11Even maffen... Empty Re: Even maffen... zo aug 23, 2009 1:54 pm

Chester

Chester

Chester keek om haar heen naar een meneer die ook maar lag te maffen. Ze moest even grinnikken omdat die meneer lag te snurken. Ze keek even naar Mimi maar daarna dan maar naar de andere kant. Het was onbeleefd te staan straren naar een mens die aan het snurken is. Ze sloot haar ogen en viel nogmaals in een slaap.

12Even maffen... Empty Re: Even maffen... zo aug 23, 2009 2:02 pm

Mimi

Mimi

Mushii zag dat Chester alweer in slaap was gevallen, maar Mushii was eigenlijk helemaal nog niet moe. Ze lag daar maar op haar stoel wat te dromen. Maar het lukte niet door die ene man die hele tijd aan het snurken was, opeens begon Chester ook te snurken.

13Even maffen... Empty Re: Even maffen... zo aug 23, 2009 4:19 pm

Chester

Chester

( ik snurken ? ^.^ maar ook wat je niet mag vergeten je bepaalt niet wat ik doen...)


Chester sliep even en werd weer wakker na een halfuurtje. Ze stelde zich recht en rekte zich uit. Ze wou een egens anders naar toe gaan dan hier de hele dag te zitten zitten. Ze glimlachte lichtjes naar Mimi en keek dan weer naar haar handdoek zonnebril en zonnebrandolie. Ze pakte alles op en zette dat op een andere plaats. Daar zat het niet te veel in de zon. Dacht ze.

14Even maffen... Empty Re: Even maffen... zo aug 23, 2009 4:31 pm

Mimi

Mimi

"Al terug wakker?" vroeg Mushii ineens aan Chester. "Lekker geslapen?" vroeg Mushii nog eens aan Chester. Terwijl ze wachtte op haar antwoord, maakte ze zichzelf ook maar al klaar om ergens anders heen te gaan, ze wist alleen nog niet waarheen.

15Even maffen... Empty Re: Even maffen... zo aug 23, 2009 4:33 pm

Chester

Chester

Chester keek naar haar en wachtte op een teken van leven. Toen ze de vraag van Mimi hoorde keek ze op. "Ow, ja valt wel mee." Zei ze stil. Ze keek naar haar en wachtte af. Ze wou eens een afkoeling in wou eens naar het zwembad. "Heb je zin om wat te zwemmen?" Vroeg ze daarna nog kortaf. Ze keek haar aan met een vragende blik en pakte haar spullen alvast in haar handen.

16Even maffen... Empty Re: Even maffen... zo aug 23, 2009 4:46 pm

Mimi

Mimi

Mushii kon eigenlijk niet zwemmen, en ze durfde het Chester helemaal niet zeggen. "I..I..Ik kan eigenlijk helemaal niet zwemmen." zei Mushii dan maar. Terwijl ze haar begon aan te kijken. Want ze zag haar al haar spullen al vast nemen in haar handen.

17Even maffen... Empty Re: Even maffen... zo aug 23, 2009 4:54 pm

Chester

Chester

"Ow....." Zei ze daarna geschrokken van haar antwoord. Wie kon er nu niet zwemmen vanaf 15 jaar? Ach ja misschien heeft ze het nooit geleerd. Ze trok haar schouders op en liet haar spullen weer op de grond staan. Ze ging weer in haar strandstoel zitten en keek een beetje gespannen naar Mini. "Voor mij is dat geen probleem hoor." Zei ze tegen haar. Ze wou geen verkeerde indruk geven tegenover haar gedrag.

18Even maffen... Empty Re: Even maffen... zo aug 23, 2009 4:59 pm

Mimi

Mimi

Mushii zag dat Chester ervan geschrokken was. "Misschien kun jij mij dan wel leren zwemmen?" vroeg Mushii ineens aarzelend tegen Chester, terwijl ze haar bangetjes aankeek.

19Even maffen... Empty Re: Even maffen... zo aug 23, 2009 5:06 pm

Chester

Chester

( denk er aan minumum 2 volle regels..)


Chester keek haar aan en zweeg even tot ze het anwtoord kreeg. "Mij goed!" Zei ze opgewonden. Ze keek haar aan en pakte dan toch haare spullen weer vast en keek haar aan. "Hup naar de zwemles!" Zei ze glimlachend. Ze keek haar aan met een gezicht van volg me maar ik breng je wel de weg. Ze stapte alvast door en hoopte dat ze mee zou gaan komen.

( topic uit)

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum