The Titanic
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
The Titanic

hier zit je aan boord van het beroemdste schip ooit!!!


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Rustig iets drinken...

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Rustig iets drinken... Empty Rustig iets drinken... za aug 22, 2009 7:00 pm

Chester

Chester

Chester keek naar de bar met een open mond. Ze was hier nog nooit geweest. Ze keek even naar de rest die er opok bij was. "Ene coka, alsjeblieft." Zei ze vriendelijk. Ze keek naar de barman die al direct een coca pakte. Ze keek achterom of de andere jongen er al was. Ow ze was haar naam nog vergeten zeggen. Ze draaide zich om naar hem toe. "Chester, en jij?" Stelde ze zichzelf voor. Ze keek naar hem. "Moet je iets hebben om te drinken?" Vroeg ze met een glimlach op zijn gezicht.

2Rustig iets drinken... Empty Re: Rustig iets drinken... za aug 22, 2009 7:06 pm

Grigg

Grigg
Admin

"Grigg, G-r-i-g-g"zei Grigg die niets wou om te drinken op dit moment.Hij liep naar waar Chester was en zette zich neer Hij leunde met zijn hoofd op zijn hand en had zijn ellenboog op de tafel gezet. Hij keek haar aan en geeuwde eens "sorry heb een slaaptekort, mijn excuses daarvoor"

https://thetitanic.actieforum.com

3Rustig iets drinken... Empty Re: Rustig iets drinken... za aug 22, 2009 7:28 pm

Chester

Chester

Chester keek naar hem "Niet goed geslapen?" Ze wou wel vragen of hij wou dansen maar als hij niet zo goed gehumeurd is kon ze het maar beter zo laten. Chester keek naar de andere mensen en dronk nog een van haar coca. Ze begon al een beetje te dansen. "Wil je niet met me dansen?" Vroeg ze er nog na. Ze keek hem met een vragend gezicht aan en bleef dan maar alleen wat dansen.

4Rustig iets drinken... Empty Re: Rustig iets drinken... zo aug 23, 2009 10:30 am

Grigg

Grigg
Admin

"niet echt nee"zei Grigg en hij stond langzaam recht, "als jij met me wilt dansen is dat ok voor mij". Hij keek Chester met een vage glimlach aan. Goedgehumeurt was hij wel maar hij was gewoon nog wat moe en de zee niet gewoon. Hij strekte zijn hand uit en keek haar aan. Hij wou heus dansen alleen kon hij het niet echt goed. "ik kan wel niet dansen"zei hij een beetje beschaamd.

https://thetitanic.actieforum.com

5Rustig iets drinken... Empty Re: Rustig iets drinken... zo aug 23, 2009 12:02 pm

Chester

Chester

Chester keek hem aan. "Ow, zo erg is dat niet!" Ze pakte zijn hand vast en deed de passen. "Je kunt het nog goed hoor!" Zei ze glimlachend. Ze ging dichter tegen hem aan staan en glimlachte eventjes. Ze bleef mee dansen met de muziek totdat het muzziek stopte en dans gedaan was. Voor zichtig gaf ze een kus op zijn wang. Ze draaide haar dan weer even verlegen naar haar coca. Ze dronk even en keek bloosend naar de grond.

6Rustig iets drinken... Empty Re: Rustig iets drinken... zo aug 23, 2009 3:09 pm

Grigg

Grigg
Admin

Grigg wreef met zijn hand over de kaak waar hij gekust werd. Hij grijnsde even en liep ook naar de bar waar Chester stond. Hij ging er nonchalant bijstaan en zei "bedankt enneuh... Is er wat? Je ziet nogal rood". Hij probeerde een beetje te glimlachen. Hij streek het haar uit zijn ogen en keek haar daarna weer aan.

https://thetitanic.actieforum.com

7Rustig iets drinken... Empty Re: Rustig iets drinken... zo aug 23, 2009 4:22 pm

Chester

Chester

Chester keek naar hem. "Ik weet het niet, het... is me nooit echt overkomen..." Zei ze even. Ze keek naar hem. "Ik denk dat het is omdat ik.. bij jou loop?" Voorzichtig probeerde ze te glimlachen maar die veranderde in een sip gezicht. "Ik wil niet dat je in de war loopt omdat ik je een kus gaf ik.." Verder graakte ze niet. Ze was het niet gewoon met jongens om te gaan en al zeker niet een relatie of zo. Ze keek hem even aan en dronk vlug nog wat van haar coca. Ze legde haar haren achter haar oren en keek dan weer gespannen naar Grigg. Vlug drukte ze een kus op zijn lippen "Dit is wat ik voor je voel." Ze haalde diep adem en zuchtte opgelucht. Nu had ze getoond wat ze voor hem voelde. Ze zette een grijns op haar gezicht en keek hem dan weer gespannen aan en afwachting wat hij zou gaan zeggen .Dit was de eerste ervaring met jongens dus ze hoopte niet afgewezen te worden.

8Rustig iets drinken... Empty Re: Rustig iets drinken... ma aug 24, 2009 12:52 pm

Grigg

Grigg
Admin

Grigg keek naar de grond "wel ehm... ik heb eigenlijk zelf nog nooit iemand gehad". Hij schaamde zich wel en hij keek toen weer naar haar. Hij werd op zijn bek gepakt en hij begon erg hard te blozen. Hij keek dan weer snel naar de grond. Hij wist niet goed hoe hij dit moest aanpakken. Het was ook zijn eerste keer. Hij moest kiezen... Dany of Chester?

https://thetitanic.actieforum.com

9Rustig iets drinken... Empty Re: Rustig iets drinken... ma aug 24, 2009 4:46 pm

Chester

Chester

Chester keek hem aan en keek dan weer naar haar coca. Snel dronk ze een slokje en en ging dan zitten op de barkruk. Ze bestelde nog een coca. "Moet jij nog iets hebben?" Vroeg ze om de sfeer ere nog wat in te brengen . Ze pakte alvast de coca en betaalde. "Als je weg wilt moet je het zeggen hoor Ik wil alvast zeker niets verplichten...Ene ik heb gehoord van een zekere Dany? die ook verkering met je wou." Ze voelde wel aan dat hij moest kiezen tussen zij zelf en Dany. Voor haar mogt hij doen wat hij wou. Het was zijn leven...Ze keek wat gespannen naar hem. Ze vond het raar nooit gekust te worden door een jongen. Snel volgde ze zijn blik. Ze liet haar even op de achtergrond en ging zitten in een zetel een eindje daarvandaan. Ze moest even bekomen van alles wat ze deed. Maar ze vond het wel een leuk gevoel hebben. Ze keek nadenkend voor zich uit. Ze zuchtte. Ergens zat er een brok in haar keel. Zij zelf was lelijk en Dany...Ze keek naar een danser die vroeg of ze wou dansen. Met een zucht zei ze bedenkelijk 'nee dankje.' Wat moest ze nu doen? Ze kon haar gevoelens voor hel niet verbergen. Ze zuchtte nogmaals. Als Grigg haar zou durven kussen wist ze wel dat hij van haar hield maar nu wist ze dat ze er helemaal naast zit. Hij voelde waarschijnlijk niks en wel veel voor Dany. Al die gedachten spookten in haar hoofd. 'STOP' Zei ze opeens. Ze schudde haar hoofd en keek dan weer sip naar de grond.

10Rustig iets drinken... Empty Re: Rustig iets drinken... ma aug 24, 2009 8:31 pm

Grigg

Grigg
Admin

Grigg keek naar Chester en gaf haar een zoen op haar wang. "ik ga nu"zei hij langzaam. Hij liep langzaam weg en zuchtte even zachtjes. Hij wreef in zijn haar en liep harder en harder weg. Hij wou even alleen zijn nu...

https://thetitanic.actieforum.com

11Rustig iets drinken... Empty Re: Rustig iets drinken... ma aug 24, 2009 8:48 pm

Chester

Chester

Chester keek naar hem en was redelijk teleurgestelt. Ze zuchtte ze kon hem niet dwingen iets te doen. Al gauw ging ze uit de zetel en ging zelf ook weg. Ze ging naar de kabines waar ze op haar gemak kan zitten.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Rustig Kijken

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum