The Titanic
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
The Titanic

hier zit je aan boord van het beroemdste schip ooit!!!


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De zonsondergang.

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1De zonsondergang. Empty De zonsondergang. wo aug 26, 2009 5:08 pm

Chester

Chester

Een kleine bries ging in Chester haar harn. Ze glimlachte kort en ging meer het voordek op. Vele vogels vlogen in de lucht en landden op het water. Chester keek op naar de lucht. Hier stond ze altijd 's avonds om te kijken naar de ondergaande zon. Nog een paar 5 minuten en hij ging waarschijnlijk ondergaan dacht ze. Ze keek op haar gsm en zag dat het al 9 uur was. Al snel ging ze zitten en wachtte. Ze voelde zich wat alleen de al de laatste tijd met al die problemen die ze had. Chester zuchtte kort en keek strak naar de zon. Snel kneep ze haar ogen dicht van de harde schijnen die op haar ogen kwamen. Chester slikte even en hoeste kort. Een harde wind streek door haar haren en liet haar haren naar achteren vliegen. Nogmaals zuchtte ze en keek dan maar naar de zon.

2De zonsondergang. Empty Re: De zonsondergang. wo aug 26, 2009 5:14 pm

Tom

Tom

Een knappe blonde jonge kwam naast het meisje staan. "Hoi", zei hij vriendelijk tegen het meisje die hij hier nog nooit had gezien. Hij glimlchte en keek dan naar de zon,zijn ogen prikte ervan en hij wreef erin.Na een tijdje stopte het prikken en keek hij het zonderlinge meisje nog eens aan. "Ik ben Tom", zei hij met een lach op zijn gezicht.

3De zonsondergang. Empty Re: De zonsondergang. wo aug 26, 2009 5:25 pm

Chester

Chester

Een blonde jongen kwam naast haar staan. Chester verschoot even en keek dan even om. Toen ze de warme stem van de jongen hoorde glimlachte ze even terug. De jongen heette dus blijkbaar Tom. "Hoi. Ik ben Chester." Zei ze kort ze keek hem aan en gaf hem drie kussen als begroeting. "Mooie zonsondergang hè." Ze keek vol bewondering naar de zon die lichtjes onderging. De wolken werden door de zon wat rood oranje achtig en verdwenen na een tijdje dan ook weer. Nog alleen de halve zon kon je nu zien.

4De zonsondergang. Empty Re: De zonsondergang. wo aug 26, 2009 5:47 pm

Tom

Tom

"Ja ik hou erg van zonsondergangen ik ben hier elke avond aan het kijken maar ik heb jou toch nooit gezien", zei hij met een glimlach. "Hier word ik altijd rustig", zei hij en keek nnaar de halve zon die steeds meer de zee in zakte. "Ik dacht vroeger dat de zon altijd in de zee zakte. Ik wilde het natuurlijk weer testen dus ging ik op een nacht gaan zoeken naa de zon in de zee!" zei hij en lachte.

5De zonsondergang. Empty Re: De zonsondergang. wo aug 26, 2009 5:57 pm

Chester

Chester

Chester keek hem aan en glimlachte breed. "Ik heb dat eigenlijk nooit gedacht maar het is wel normaal dat je als kind dat denkt." Ze glimlachte en keek hem lichtjes aan. Ze vond hem wel lief en aardig toch allesins meer dan dat Grigg voor haar was. Ze zuchtte lichtjes en legde voorzichtig haar hoofd op zijn schouders. Ze keek even naar hem met een niuewsgierige blik of hij het niet erg vond. Maar algauw keek ze weer naar de zon.

6De zonsondergang. Empty Re: De zonsondergang. wo aug 26, 2009 6:12 pm

Tom

Tom

Tom liet het natuurlijk doen want niet elke dag zag je zo'n knap meisje. Hij grijnzde en legde zijn arm om haar heen. Hij voelde precies dat ze het koud had. "Heb je koudt?" vroeg hij met een lieve blik op haar gericht. Hij deed zijn vest al los. Het was een blauwe vest. Het was natuurlijk een lekkere warme vest. Hij glimlachte en keek nog eens naar de zon die erg snel onder ging.

7De zonsondergang. Empty Re: De zonsondergang. wo aug 26, 2009 6:37 pm

Chester

Chester

Chetster keek toe naar Tom die zijn vest uit deed en vroeg of ze koud had. Ze knikte kort en pakte de jas aan. Ze deed het rond haar schouder en liet het andere deel over zijn schouder liggen. Een kleine glimlach sierde rond haar mond. Ze gaf hem vlug een kleine kus op zijn mond en keek dan de andere kant op. ze bloosde even en keek hem dan weer aan afwachtend wat hij zou doen. Toen ze begon te twijfelen dat ze misschien weer afgewezen zou worden liet ze de vest van haar schouder glijden en ging een beetje meer achteruit gaan staan. Ze voelde zich even niet goed. Waarom moest ze hem weer een kus geven? Ze zuchtte en keek dan nog maar wat verder naar de zon.

8De zonsondergang. Empty Re: De zonsondergang. wo aug 26, 2009 6:45 pm

Tom

Tom

Tom voelde haar lippen op de zijne. Hij glimlachte, dat was erg snel.Hij voelde de warme arm tegn de zijne. Hij verschoot even toen ze achteruit deinsde. Ze was precies onzeker zo'n mooie meid onzeker. Dat was raar. Hij liep naar haar toe en legde zijn arm om haar nek en trok haar naar hem toe de vest was natuurlijk al lang gevallen. Hij voelde haar lippen op de zijne opeens wie had nu de stap gezet? Hij waarschijnlijk. Hij opende zijn mond een beetje en stak zijn tong vooruitin haar mond. Zou hij afgewezen worden?

9De zonsondergang. Empty Re: De zonsondergang. wo aug 26, 2009 7:03 pm

Chester

Chester

Chetser keek naar hem en voelde opeens zijn buik tegen de hare en voelde daarna de lippen op de hare en voelde ook zijn tong in haar mond. Wat moest ze nu eigenlijk doen? Ze had nog nooit eigenlijk iemand getongzoent. Voorzichtig stak ze dan ook maar haar tong uit. Toen ze haar ogen sloot en na een tijdje zoenen xD haar mond lichtjes dicht en deed daarna ook lmichtjes haar ogen open. Ze keek hem met ee glimlach aan. Ze durfde op dit moment niets te zeggen. "Je kan goed zoenen." Zei ze daarna snel. Ze gaf hem een dikke knuffel en drukte hem dicht tegen haar aan.

10De zonsondergang. Empty Re: De zonsondergang. wo aug 26, 2009 7:17 pm

Tom

Tom

"Ik heb al ervaring"zei hij met een big-smile op zijn gezicht. "En jij? Zo'n mooie meid" zei hij en glimlachte en legde zijn hoofd dicht bij haar nek en gaf haar een zoen in haar nek. hij glimlachte lief. " En P.S. jij kan ook nog best goed zoenen hoor maar ik kan je nog wel wat bijleren hoor", zei hij met een glimlach en zoende haar nog eens en streek teder met zijn handen in haar haar.

11De zonsondergang. Empty Re: De zonsondergang. wo aug 26, 2009 7:21 pm

Chester

Chester

Chester keek hem aan en glimlachte. Ze hoorde zijn woorden en glimlachte breed. Ze voelde een kus in haar nek en glimlachte. Ze werd dan weer gezoend op haar lippen en werd in haar haren gewreven. Ze zoende mee en dedd haar mand dan dicht. Teder gaf ze nog een paar zoenen in zijn nek tot aan zijn hals. Toen zoende ze weer heel tot ze mijn mond. "Ik kan er toch nog wat van voor een beginneling!" Zei ze glimlachend. Ze zoende hem dan weer op de mond.

12De zonsondergang. Empty Re: De zonsondergang. wo aug 26, 2009 7:38 pm

Tom

Tom

"Hey maar heb jij dan nog nooit gezoend?" vroeg hij verrast. Ze was zo'n mooi meisje nooit gezoend. Dat snapte hij niet, hij had al wel vaker gezoend met een meisje. hij glimlachte toen hij gezoend werd in zijn nek.

13De zonsondergang. Empty Re: De zonsondergang. wo aug 26, 2009 7:43 pm

Chester

Chester

Chester keek hem aan en glimlachte speels. Bij de vraag die hij stelde bloosde ze even. "Nee, ik heb ene keer gezoend maar dat was het dan. Het stelde niks voor. Voor de rest ben jij de enige." Ze glimlachte en kon er maar niet genoeg van krijgenXD Snel kuste ze hem weer op zijn mond. Ze stak weer haar tong uit en draaide er nu meeXD Ze deed alweer haar mond dicht en deed juist zijn T- shirt knopen los zodat zijn grote spieren te zien waren. "Oehhh, mooi lijf heb jij!" Ze grinnikte en gaf een paar kussen in zijn hals.

14De zonsondergang. Empty Re: De zonsondergang. wo aug 26, 2009 8:07 pm

Tom

Tom

"laat het jouwe is zien, ziet dat er ook niet mooi uit?", zei hij en deed haar Topje uit. "Inderdaad net wat ik dacht heel mooi", zei hij. Ze was zoo mooi hij kon niet van haar afblijven. hij glimlachet en gleed met zijn vingertoppen over haar mooie bruine rug. Zijn gespierde lichaam stond etgen haar mooie buik aan hij kuste teder haar nek en ging steeds lager en dan weer naarboven naar haar mond en kuste aa nog eens.

15De zonsondergang. Empty Re: De zonsondergang. wo aug 26, 2009 8:14 pm

Chester

Chester

Chetser keek naar hem en glimlachte. Haar topje werd uitgedaan en gaf een tintelend gevoel. In haar BH zag ze er heel chiq uit dus dat was een hoogtepunt. Ze voelde de warme handen op haar rug en daarna de kussen van Tom op haar lippen en hals. Snel kuste ze hem op zijn rug zijn hele rug af en kuste hem dan weer op zijn rug tot zijn hals. Ze streek door zijn haren en bleef kussen. Ze wreef over zijn warme rug en glimlachte. Ze kuste hem dan nog eens op zijn mond en omhelde hem hard.

16De zonsondergang. Empty Re: De zonsondergang. wo aug 26, 2009 8:39 pm

Tom

Tom

Het werd erg donker op het dek.Het zwembad was toch 's nachts open? "Gaan we niet zwemmen schatje?" vroeg hij romantisch. Hij glimlachte toen ze haar bloedrode lippen zijn rug kuste. Hij grijnzde breed en kuste haar op haar mond het was nu helemaal donker en hij kon niet veel zien. Hij pakte zijn gsm en klapte hem open, zo zouden ze tenminste kunnen zien.

17De zonsondergang. Empty Re: De zonsondergang. wo aug 26, 2009 8:45 pm

Chester

Chester

Chester keek hem aan en hoorde zijn ramantische stem. "Tuurlijk." Ze deed haar topje weer aan en hem aan. Ze stapte al richting de deur. Eerst kon ze niks zien maar door de gsm kon ze al beter zien. Ze pakte hem aan zijn middel en trok hem mee in de richting van de deur.


( ga jij topic maken?)

18De zonsondergang. Empty Re: De zonsondergang. wo aug 26, 2009 8:51 pm

Tom

Tom

Tom grijnzde en gaf haar nog een liefkozend zoentje op haar wang. Ze was fantastisch. Hij was aanhetdromen en struikeldebijna over een opstapje, dat zou genant zijn. Hij drukte hara stevig aan zich en liep samen met chester nara het zwembad.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum