The Titanic
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
The Titanic

hier zit je aan boord van het beroemdste schip ooit!!!


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De zwemles voor Mini

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1De zwemles voor Mini Empty De zwemles voor Mini zo aug 23, 2009 5:18 pm

Chester

Chester

Twee meisjes kwamen bij het zwembad dacht Chester. Ze keek achterom of ze er al was. Onder tussen deed ze haar bikini aan en begon al een beetje te zwemmen. Ze nam een hap lucht en dook onder. Ze kwam boven en zwom naar de kant. Ze ging via het trapje uit het water en hoorde wat. Ze keek op naar de kant maar het was niemand. Al snel dook ze weer in het water. Het water was fris en hemels om ook maar in te zwemmen. Ze hoopte dat Mini dat ook zo gaan vinden. Ondertussen dat ze wachtte ging ze aan de kant wat met haar voeten in het water zitten. Ze draaide wat met haar voeten zodat ze cirkeltjes in het water kwamen. Ze keek achterom toen ze nu echt voetstappen hoorde. Ze snelde uit het water en stond keurig recht te kijken naar de deur die lichtjes openging.


( moet weg kom binne 1uurtje terug..)

2De zwemles voor Mini Empty Re: De zwemles voor Mini zo aug 23, 2009 5:34 pm

Mimi

Mimi

Mushii deed de deur opeens lichtjes open, en ze zag dat Chester hier al weg die haar ging leren zwemmen. Ze deed ook maar zijn ineens haar bikini aan. En daarna liep ze naar Chester toe en ze zei "Ben er!" En ze keek Chester glimlachend aan. Eigenlijk was Mushii best wel wat verlegen met haar bikini. "Wat vind jij eigenlijk van me bikini?" zei Mushii plotseling maar verlegen wel.

3De zwemles voor Mini Empty Re: De zwemles voor Mini zo aug 23, 2009 6:48 pm

Chester

Chester

Chester keek blij naar haar omdat ze er was. "Blij je te zien!" Ze glimlachte en keek naar haar verlegen stemmetje. "Je ziet er prachtig uit!" Zei ze met een lieve stem. Ze keek haar aan en maakte een gebaar g-haar te volgen naar het zwembad. "Kijk ga mee met mij af het trapje ik pak je buik vast. Je kunt hier staan dus geen nood!Chester keek haar aan stak haar hand naar haar hand uit en ging eerst zelf het zwembad in. "Voor je gerust te stellen zal ik wat stappen in het zwembad om te tonen dat het overal ondiep is en dat je kunt staan." Chester liep wat rond in het zwembad toen ze na een tijdje stappen weet bij Mini kwam "Zie je? KOm nu maar in het water" Zei ze tegen haar Ze wou niet dat Mini iets forceerde

4De zwemles voor Mini Empty Re: De zwemles voor Mini zo aug 23, 2009 6:53 pm

Mimi

Mimi

Mushii was eigenlijk ook blij om Chester hier terug te zien. Toch begon ze alweer te blozen omdat ze zei dat ze er prachtig uit zag in haar bikini. "Kom hier ook jongens?" vroeg Mushii opeens verlegen, want ze wilt helemaal niet dat jongens haar zo zou zien. Opeens volgde Mushii, Chester het zwembad in.

5De zwemles voor Mini Empty Re: De zwemles voor Mini zo aug 23, 2009 7:03 pm

Chester

Chester

Chester pakte voorzichtig haar hand vast. "Kijk naar mij en probeer de arm oefening na te doen." Zei ze een klein beetje streng als ze les gaf was het een goede les met een klein beetje strenge juf. Ze deed de arm oefeningen en keek dan naar Mini. "Nu jij! Naar voor opzij en weer naarvoor!" Zo bleef ze maar doorgaan. Ze keek nauwlettend naar haar. "Probeer maar." Zei ze.

6De zwemles voor Mini Empty Re: De zwemles voor Mini zo aug 23, 2009 7:11 pm

Mimi

Mimi

Mushii deed na wat Chester had voorgedaan aan haar. Ze probeerde het tenminste wel. "Voor opzij en weer naarvoor." zei Mushii maar in zichzelf. Ineens wat ze even aan het zwemmen. "Het lukt!" riep Mushii ineens naar Chester. Ineens verdronk ze bijna in het water en ze riep ineens "Help!" naar Chester, hopelijk hoorde ze haar en kon ze haar meteen helpen.

7De zwemles voor Mini Empty Re: De zwemles voor Mini zo aug 23, 2009 7:16 pm

Chester

Chester

Chester zag hoe goed ze ineens zwom. "Goed zo!" Toen ze haar zag spartelen zwom ze er snel naar toe pakte haar op. Ze hield haar in een baby houding vast. Ze zette haar weer op de grond en keek naar haar. "Je was goed bezig maar consentreerde je opeens niet meer en dan denk je dat je verdrinkt maar eigenlijk moet je gewoon blijven de bewegingen doen." Zei ze er nog bij. Ze deed voor wat Mini daarnet had gedaan om te weten wat ze fout deed. Ze zwom eerst goed en werd dan opeens nerveus en begon te spartelen. Ze zwom na dat ze het haar had getoond terug naar haar. "Wat deed je fout daarsraks?" Vroeg ze even. Moest ze dit niet weten zou dat wel geen goed begin zijn.

8De zwemles voor Mini Empty Re: De zwemles voor Mini zo aug 23, 2009 7:24 pm

Mimi

Mimi

"Dank je" zei Mushii. En keek opeens weeral Chester opnieuw aan. "Eerst lukte het, maar dan daarna werd ik even zenuwachtig. zei Mushii. Ze wilt het nog wel eens proberen, en sprong meteen al terug het water in. Maar ze hoopt wel dat Chester bij haar in de buurt blijven dat ze niet meer opeens zou verdrinken. "Voor opzij en weer naarvoor." begon Mushii alweer terug in haar zelf te zeggen. En nu lukte het haar, zonder zenuwachtig te worden, nu kon Mushii zwemmen allemaal dankzij Chester. Ze kroop direct terug uit het zwembad en gaf Chester ineens een knuffel, en drie kusjes op haar wang. "Bedankt!" zei Mushii na het knuffelen en de drie kusjes op haar wang.

9De zwemles voor Mini Empty Re: De zwemles voor Mini zo aug 23, 2009 7:31 pm

Chester

Chester

Chester keek haar na en juichde toe. "Jaaaaa!!!! Door doen!" Ze moedigde haar aan tot dat ze aan de kant kwam en uit het water kwam. Toen ze opeens een knuffel en drie kussen voelde gaf ze rap nog een knuffel terug en drukte haar goed tegen haar aan. "Het was me een waar genoegen je in mijn les te hebben." Zei ze glimlachend. Ze keek haar aan en grinnikte ze volgde haar tot bij de deur. "Of wil je nog wat zwemme?" Vroeg ze. Ze wou gerust nog wat zwemmen maar wou het best even nog een vragen.....



( moet waarschijnlijk m'n moeder komt sebiett doeikes..xxx x'3)

10De zwemles voor Mini Empty Re: De zwemles voor Mini zo aug 23, 2009 7:34 pm

Mimi

Mimi

Mushii zou graag wel nog wat willen zwemmen samen met haar nieuwe vriend Chester, als zij tenminste nog wilt gaan zwemmen. "Jaa, zou graag nog gaan zwemmen, als jij ook wilt?" vroeg Mushii haar opeens. Ze is eigenlijk best wel blij dat ze haar hier ontmoet heeft. Ze was de eerste die Mushii hier had leren kennen.

11De zwemles voor Mini Empty Re: De zwemles voor Mini ma aug 24, 2009 5:03 pm

Chester

Chester

Chetser keek naar haar. "Ja ik wil zeker!" Ze liep aan en dook in het zwembad. Ze zwom ze snel ze kon en keek even achterom naar Mimi. "Kom!!!" Ze zwom naar het rapje en kreeg even een relling over haar rug.Al snel sprong ze er weer in en zwom van kant tot kant.

12De zwemles voor Mini Empty Re: De zwemles voor Mini ma aug 24, 2009 11:14 pm

Mimi

Mimi

Al meteen zat Mushii ook al het water in, en bekeek Chester. "Zullen we eens om ter eerste naar de overkant zwemmen?" vroeg Mushii, want nu ze toch kan zwemmen dankzij haar hulp. En ze wachtte op haar antwoord, terwijl ze ook maar van kant tot kant begon te zwemmen.

13De zwemles voor Mini Empty Re: De zwemles voor Mini di aug 25, 2009 9:19 pm

Chester

Chester

Chester keek met een glimlach naar Mimi die daar dood normaal aan het zwemmen was van kant tot kant net alsof ze al jaren zwom. Ze grinnikte en keek naar haar. "Ja tuurlijk maar ik verzeker je ik ben goed in die dingen!" Ze zwom naar de hele andere kant en wachtte af to wanneer zij ook zou komen.

14De zwemles voor Mini Empty Re: De zwemles voor Mini di aug 25, 2009 9:43 pm

Mimi

Mimi

Mushii kwam ineens al aan, aan de overkant waar Chester stond te wachten. "Wanneer starten we?" vroeg Mushii tegen haar, die al staat te poppelen om te vertrekken. Ook al heeft ze eigenlijk nog maar net leren zwemmen dankzij de zwemles van Chester, ze is blij nu omdat ze nu kan zwemmen. Ze keek even naar Chester, of ze al klaar was. En ze wachtte ook nog op haar antwoord.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum